جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

بهترین برند دستگیره درب کدام است؟

دستگیره درب یکی از مهم ترین قطعاتی است که می تواند در دکوراسیون یک فضا بسیار تاثیرگذار باشد. هرچه طراحی، ساختار و رنگ بندی این دستگیره با المان ها و سازه های مختلف موجود در محیط هماهنگی بیشتری داشته باشد، قطعا جذابیت محیط اطراف نیز بیشتر خواهد شد. ما در بازار با انواع دستگیره درب روبرو هستیم که هر کدام از نظر جنس، کیفیت، برند تولید کننده، زیبایی و کارایی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. اگر شما هم در انتخاب نوع دستگیره حساسیت زیادی به خرج می دهید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ما قصد داریم با بهترین برندهای دستگیره درب در بازار آشنا شده و ویژگی های هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم.

دستگیره درب

اهمیت استفاده از بهترین برند دستگیره درب

دستگیره درب با وجود ظاهر ساده خود، کاربردهای بسیار حیاتی و مهمی را در یک ساختمان دارد. این دستگیره ها که می توان انواع آن را بر روی درب ورودی و خروجی ساختمان، درب اتاق، درب حمام، درب دستشویی و… مشاهده کرد وظایف متعددی را برعهده دارند. از جمله وظایف آن ها علاوه بر سهولت رفت و آمد و باز و بسته کردن درب، می توان به امنیت و زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان اشاره کرد. 
با توجه به این موارد می توان به خوبی به اهمیت استفاده از دستگیره درب در هر ساختمانی پی برد. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که از چه نوع دستگیره ای استفاده کنیم تا بیشترین کارایی را برای ما داشته باشد؟ اصلا در میان این حد تنوع کالا، کدام یک برای ما مناسب تر و به صرفه تر است؟ پیش از اینکه به این سوالات پاسخ دهیم بایستی بدانید که کیفیت همیشه حرف اول را می زند. مخصوصا برای محصولی مانند دستگیره درب که نقشی مهم در حفظ امنیت ساختمان دارد. 
هر اندازه کیفیت یراق آلات این چنینی بیشتر باشد، امنیت شما بهتر تامین می شود. پس برای اطمینان از کیفیت کالا، باید محصول خود را از مجموعه ها و برندهای معتبر تهیه کنید. یک برند شناخته شده و معتبر به شما این تضمین را می دهد که در ازای هزینه پرداخت شده، کالایی با تمام استانداردهای موجود در اختیار خواهید داشت.

products PELAK PL0013 SE PVD

نکات مهم در خرید دستگیره درب

زمانی که اقدام به خرید دستگیره درب می کنید، با دنیایی گسترده از محصولات روبرو می شوید که انتخاب را کمی برایتان دشوار می کند. اما نگران نباشید. با کمی تامل، اندکی دقت و در نظر داشتن نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، می توانید یک خرید رضایت بخش را تجربه کنید.
• ابتدا تعیین کنید که تمایل دارید تولیدات برند داخلی را تهیه کنید و یا گزینه های مورد نظر شما جزء برندهای خارجی هستند؟
• طراحی ظاهری دستگیره یکی از مواردی است که در نگاه اول می تواند خریدار را به خود جذب کند. در صورتی که محصول خود را از نظر ظاهری پسندیده اید، بهتر است به مرحله بعدی وارد شوید.
• نوع عملکرد دستگیره جزء مهم ترین فاکتورها در خرید است. اینکه دستگیره به راحتی و بدون اعمال فشار زیاد کار خود را انجام دهد، نقشی تعیین کننده در انتخاب آن توسط مشتریان دارد.
• قیمت دستگیره درب را با ویژگی ها و کیفیت آن مقایسه کنید. بررسی کنید که آیا محصول نسبت به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، ارزش خرید دارد یا خیر؟
• اندازه دستگیره را حتما در نظر بگیرید. این اندازه بایستی با طراحی درب و چارچوب کلی آن تطابق داشته باشد.
• از آن جایی که دستان ما به طور مستقیم با دستگیره در تماس است، جنس دستگیره و میزان راحتی آن نیز بسیار مهم است. 
• علاوه بر تمامی این موارد، یک دستگیره درب خوب بایستی از دوام و طول عمر خوبی برخوردار باشد و در برابر عواملی همچون؛ رطوبت (رطوبت موجود در سرویس بهداشتی، حمام)، گرما و باد مقاومت خوبی داشته باشد.
• میزان ایمنی و استحکام دستگیره نیز برای بسیاری از خریداران مهم است. البته در صورتی که محصول از مجموعه های معتبر خریداری شود، می توان تا حد زیادی این اطمینان را داشت که کالا از سطح امنیت بالایی برخوردار باشد.

products PELAK PL0022 MAB

انواع دستگیره درب

دستگیره های درب از لحاظ شکل ظاهری، در انواع دستگیره پلاک ( یک تکه ) و دستگیره رزت ( دوتکه ) تولید می شوند.

دستگیره درب پلاک

در این مدل از دستگیره درب، ورودی کلید و محل دستگیره به صورت یکپارچه است و در انواع مختلف اندازه، رنگ و طرح، با قفل سیلندر و نیزقفل کلید خور تولید می شوند. این نوع از دستگیره درب قابل استفاده در انواع درب‌های ادارات، منازل و .. می باشد. جهت دیدن مدل های مختلف این نوع دستگیره و همینطور جهت خرید دستگیره پلاک میتوانید به سایت سام یراق صنعت مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.